Bol.com lanceert kersthuis
07-12-2017 10:22:00 | Door: Max Vlugt | hits: 1985 | Tags:

December is dé feestmaand. We zoeken elkaar op, maken het gezellig en geven elkaar net wat meer aandacht. De plek waar dit alles samenkomt, is vaak thuis. Om het ultieme kerst- en thuisgevoel te creëren, lanceert bol.com dit jaar het bol.com kersthuis; een contentplatform dat volledig in het teken staat van de feestdagen. Speciaal hiervoor bouwde bol.com een echt kersthuis, ingericht met heel veel verschillende artikelen uit de winkel van bol.com. Van het rendier in de tuin tot aan een sfeervol verlicht kerstdorp voor de openhaard. Rondom de kerstboom in de woonkamer vind je de mooiste cadeaus, in de keuken worden de lekkerste recepten gekookt en in de slaapkamer de mooiste kerstlooks voor de avond gecreëerd.

Op kersthuis.bol.com word je ontvangen door het Nederlands-Belgisch gastduo Grietje & Dempsey. Ze laten je de laatste trends zien om je huis en jezelf kerstklaar te maken. Niet alleen door een kijkje in het kerst(cadeau)assortiment van bol.com te geven, maar er komen veel opvallende gasten op bezoek. Zoals de stylisten Emilie & Sabine van Huizenjacht, foodies Vivan Reijs en Veronique Leysen, vloggers de Blond Tigers Elise & Vita en FIFA kampioen Koen Weijland. Samen met deze gasten geeft bol.com bijzondere en vernieuwende tips om er dit jaar de mooiste kerst ooit van te maken.

Echt gebouwd kersthuis als decor voor alle producties

Alle uitingen zijn geproduceerd in en om het kersthuis. Zo ook de tv-commercial, waar de kerstman een kijkje komt nemen en in zijn ontdekkingstocht door het bol.com kersthuis steeds meer onder de indruk raakt van wat bol.com allemaal te bieden heeft. Om het bol.com kersthuis echt tot leven te brengen, is er nauw samengewerkt tussen diverse bureaus waarbij er maximaal gebruik is gemaakt van ieder zijn expertise. De campagne gaat vanaf vandaag van start met de tv-commercial en verschillende vormen van content, zowel geschreven als video.