Brand New Telly creëert campagne Sourcy
23-01-2017 10:53:00 | Door: Katja Brokke | hits: 4213 | Tags:

Sourcy, mineraalwater van Nederlandse bodem, is voor het eerst sinds jaren terug op televisie. Samen met Brand New Telly werd een nieuwe merkcampagne bedacht en geproduceerd die net zo Nederlands is als het water zelf. Want water heeft het Nederlandse karakter gevormd en het Nederlandse karakter heeft Sourcy gevormd. De commercial laat Nederland zien vanuit het perspectief van de regendruppel. De druppel valt langs het Nederland waar iedereen vrij is om met elkaar te trouwen en waar onze kinderen opgroeien tot de gelukkigste ter wereld. We zien het Nederland waar we allemaal trots op mogen zijn. Na deze reis vol Nederlands karakter landt de druppel bij de bron in Bunnik waar hij zich na eeuwen van natuurlijke filtering uiteindelijk Sourcy mag noemen. De campagne Sourcy. Vol Nederlands Karakter omvat ‒ naast uitingen op de landelijke tv-kanalen ‒ tevens billboards, printadvertenties en een doorvertaling op de winkelvloer.

Uiting van trots

Karlijn van Ruiten, marketingmanager van Sourcy: “Onze commercial is een ode aan Nederland en aan alles wat ons Nederlands maakt. Tot dusver waren we als merk vooral zichtbaar in de horeca, maar daar komt nu verandering in. Onze commercial is het hele jaar op tv te zien, maar je komt Sourcy ook tegen op billboards, in de bladen en met heel veel nieuwe varianten in de winkel. Deze campagne is een ode aan Nederland, het land waar het 240 dagen per jaar regent. Van een plas om in te stampen tot onze bron in Bunnik vol mineraalwater om uit te putten. Het zit allemaal vol Nederlands karakter!”

Credits:
- Brand New Telly: Head of Creative: Wouter van der Pauw | Head of Business: Arthur Herpel | Business Director: Jeroen Konings | Creative Producer: Jenny Bakker | Art Director: Auke van Rossum | Strategy Director: Linda Metman
- OneSize: Executive Producer: Pepijn Padberg | Regisseur: Rogier Hendriks
- Sourcy (Vrumona): Marketingmanager: Karlijn van Ruiten, | Brand Manager: Florence Moorman | Brand Manager: Muriël Boelen | CMI, Media & Strategy Manager: Tina Dijkshoorn

www.sourcy.nl
www.brandnewtelly.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie