BrandDeli en ZenithOptimedia werken met L'Oréal
19-07-2015 22:52:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 10101 | Tags:

Speciaal voor L’Oréal Paris ontwikkelde BrandDeli een concept voor Casting Crème Gloss haarkleuring, waarbij een belangrijke rol is weggelegd voor beautyvlogger en influencer DJ Monica Geuze. Met een multi-channel aanpak vormen BrandDeli-zenders TLC, MTV, FOX en 24Kitchen de basis van de campagne. Makers Channel, de meest recente online aanwinst in het BrandDeli-portfolio, vormt dé online bestemming van de campagne. Door deze benadering en de participatie van Monica Geuze wordt de campagnedoelgroep Vrouwen 20-34 Jaar betrokken bij Casting Crème Gloss. De samenwerking is mede tot stand gekomen door mediabureau ZenithOptimedia.

Monica Geuze is als DJ en fervent beautyliefhebber het gezicht van deze L’Oréal Paris campagne voor Casting Crème Gloss, die officieel op 20 juli van start gaat. Op haar eigen YouTube kanaal zien ruim 52.000 volgers hoe Monica geregeld van haarkleur wisselt om er tijdens DJ-optredens tot in de puntjes verzorgd uit te zien. Dit gegeven is de creatieve basis van de campagne.

In de speciaal ontwikkelde short stories komen belangrijke consumer insights over haar kleuren aan bod. Zo laat Monica onder andere zien hoe consumenten zelf, of als sociaal element met vrienden, het haar het beste kunnen kleuren. De short stories worden uitgezonden op vier BrandDeli-zenders en op www.haarverhaal.nl, een subkanaal binnen Makers Channel. Op haarverhaal.nl kan men vragen stellen aan Monica over haarkleuring en vindt er activatie plaats doordat bezoekers prijzen kunnen winnen. De campagne wordt ook geactiveerd via social media, YouTube en op de winkelvloer door middel van POS materialen.

Sofie Litjens, Group Product Manager Coloration & New Brands bij L’Oréal Paris, over de samenwerking: “Wij zijn ervan overtuigd dat wij met behulp van het innovatieve, creatieve concept dat BrandDeli voor ons heeft ontwikkeld, onze consument op de juiste manier benaderen. Door samen te werken met beautyvlogster Monica, in combinatie met de ontwikkelde short stories, hebben we een oplossing gevonden om meer experience en engagement te creëren binnen de haarkleurcategorie.”

Bekijk alle short stories op www.haarverhaal.nl.

www.branddeli.nl
www.zenithoptimedia.nl


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie