BrandDeli groeit in primetime
01-12-2016 12:04:20 | Door: Katja Brokke | hits: 2679 | Tags:

BrandDeli realiseerde in november een primetime marktaandeel van 9,9 procent in de doelgroep 20 tot en met 49 jaar, een stijging van 11 procent ten opzichte van vorig jaar november. Over de hele dag werd door de zenders uit het BrandDeli-portfolio een marktaandeel van 16,7 procent behaald.

De Eredivisiewedstrijd Go Ahead Eagles-Feyenoord op FOX Sports was met 557.000 kijkers de best bekeken uitzending in november. TLC scoorde het hoogste kijkersaantal ooit met de aflevering van Say Yes To The Dress Benelux waarin Patricia Paay haar trouwjurk uitzocht. Daarnaast konden The Walking Dead (FOX), How Do They Do It met Teun en Joep (Discovery) en Family Guy (Comedy Central) in november rekenen op hoge kijkersaantallen. Op MTV trok de live uitzending van de MTV European Music Awards vanuit Rotterdam gemiddeld 106.000 kijkers, in totaal bereikte de show bijna 800.000 personen.

Kidszender Nickelodeon zag haar marktaandeel met 14 procent stijgen ten opzichte van vorig jaar november en behaalde 15,8 procent marktaandeel in de kinderendoelgroep 6 tot en met 12 jaar. Op Weg Naar Pakjesavond, de dagelijkse Sinterklaas-serie op Nickelodeon, wist in november bijna 700.000 kinderen te bereiken.

www.branddeli.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie