Buienradar kiest voor lockscreen advertisement van Pabbl
19-10-2017 12:11:00 | Door: Katja Brokke | hits: 3275 | Tags:

Door de samenwerking tussen Buienradar en Pabbl krijgt elke gebruiker van Pabbl elke dag het actuele weerbericht op het vergrendelscherm.

Jeroen Malotaux, medeoprichter van Pabbl: “Wij zijn constant op zoek naar relevante en waardevolle content waardoor we onze gebruikers een zo goed mogelijke ervaring kunnen bieden en deze samenwerking met buienradar is hier een goed voorbeeld van. Bij Pabbl staat de gebruikerservaring hoog in het vaandel.”

Met deze samenwerking volgt Buienrader merken als Asus Bandai Namco en Sneakers op, die al eerder een samenwerking met Pabbl zijn aangegaan.

Pabbl is een Android-app die het vergrendelscherm van een smartphone vult met mooie persoonlijke aanbiedingen, nieuwsartikelen, blogposts en foto's. Gebruikers geven hun voorkeuren aan en liken of disliken content, zodat content wordt toegespitst op hun wensen. Elke keer als de telefoon wordt ontgrendeld, krijgen gebruikers punten. Met deze punten sparen zij voor speciale aanbiedingen van adverteerders, zoals gratis kopjes koffie, bioscoopkaartjes en kortingsbonnen.

www.pabbl.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie