Buro Benk aan de slag voor Stegeman
22-03-2017 08:15:00 | Door: Arjen Westra | hits: 3439 | Tags:

Activatieburo Buro Benk is gevraagd om een introductiecampagne rondom Stegeman Ambachtelijke droge worst te creëren.

Het buro krijgt ook de website van Stegeman onder haar hoede en zal Stegeman-produkten beter zichtbaarheid maken op de winkelvloer.

Stegeman is voornemens om in 2017 zowel de categorie als het merk te laten groeien in foodretail.

Marcus Husselman, shopper marketing manager Stegeman: “Buro Benk heeft ons met hun activatie aanpak ontzettend verrast. Vanuit vergaarde inzichten en onze merkpropositie zijn een aantal concepten en touchpoints ontwikkeld om shoppers te bereiken, te boeien en te binden.”

Bastiaan Krips, oprichter en joint marketing director Buro Benk: “Een hele mooie uitdaging om een bijdrage te mogen leveren aan de merkgroei  van Stegeman. We stellen de shopper centraal en zullen met een geïntegreerde middeleninzet hun aandacht gaan verdienen.”

www.burobenk.nl
www.stegeman.nl


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie