Havas Lemz ontwikkelt campagne voor slimme chatbot van Amsterdam Marketing
03-11-2017 11:58:00 | Door: | hits: 4241 | Tags:

Het culturele aanbod in Amsterdam kan behoorlijk overweldigend zijn, daarom is Amsterdam Marketing in opdracht van de Gemeente Amsterdam met een oplossing gekomen; Goochem, de slimme culturele chatbot. 

Via Facebook Messenger geeft Goochem je tips op maat voor culturele activiteiten in heel Amsterdam en omgeving, op basis van je persoonlijke voorkeuren. Goochem toont bovendien alternatieven en minder bekende voorstellingen, optredens of tentoonstellingen in Amsterdamse buurten en plekken in de regio die je anders misschien over het hoofd zou zien, heel Goochem dus.

Voor de campagne schakelde Amsterdam Marketing Havas Lemz in die de naam en de campagne voor culturele chatbot ontwikkelde. De campagne is te zien in print, online en op social media.

 

Credits:
Klant: Amsterdam Marketing | Concept: Havas Lemz | Regisseur: Edwin Stevens

www.iamsterdam.com
www.havaslemz.com 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie