Campagne J. Walter Thompson en Jimmy Nelson voor behoud culturele diversiteit
13-12-2018 16:11:00 | Door: Katja Brokke | hits: 4864 | Tags:

J. Walter Thompson Amsterdam en J. Walter Thompson India hebben onder het motto blink and they are gone de handen ineen geslagen met fotograaf Jimmy Nelson in een poging wereldwijd het cultureel erfgoed van de mensheid te bewaken. Jimmy Nelson wil een wereldwijde dialoog opstarten om het verlies van de menselijke culturele identiteit die overal ter wereld plaatsvindt, onder de aandacht te brengen. De campagne van JWT Amsterdam en JWT India ondersteunt dit streven.Jimmy Nelson's oproep wordt ondersteund door een 525 pagina's tellend boek Homage to Humanity, waarvan VR- en 360-films van Jimmy Nelson's fotografie deel uitmaken. Jimmy Nelson en JWT willen met name technologie inzetten om meer begrip te bewerkstelligen ten aanzien van culturele diversiteit. In 2019 zal het concept van disruptieve technologie wereldwijd worden uitgerold.

www.jwt.amsterdam
www.jimmynelson.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie