Campagne Ogilvy Amsterdam en Philips voor Rijksmuseum
27-07-2017 10:52:31 | Door: Katja Brokke | hits: 3197 | Tags:

Philips en Rijksmuseum nemen ons mee in de medische wereld van de gouden eeuw. Via een socialcampagne, in samenwerking met Ogilvy Amsterdam, laat Philips zien wat het belang van kunst is voor onze samenleving.

De werken van oude meesters, zoals Jan Steen en Jan van der Bruggen, laten zien hoe medische zaken op een wonderlijke wijze in praktijk werden gebracht en hoe dat heeft geleid tot de medische innovaties van vandaag. Zo werden in de gouden eeuw kleren verbrand voor een diagnose, was de kapper ook de tandarts en droegen dokters maskers bij het behandelen van een patiënt.

Credits:
Royal Philips: Nathalie Lam and Jonathan Kirwan | Creatie: Dimitri Deneuville and David Diankanguila | Account: Pauline Landa and Florent Geerts | Strategie: Madzy Beynen | Productie: CAM DAVID | Illustratie & Animatie: John Beckers | Muziek: Cris&Jef Music | Geluidsstudio: Haaifaaideluxe

www.ogilvy.nl
www.philips.nl
www.rijksmuseum.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie