Candid Group moet over drie jaar grootste marcomnetwerk zijn in Nederland
09-09-2018 20:02:00 | Door: | hits: 4909 | Tags:

Candid Group moet door verdere samenwerking, consolidatie en overnames binnen enkele jaren uitgroeien tot een Nederlands marcomnetwerk dat de concurrentie aankan met de grote internationale spelers.

Dat zegt oprichter en directeur Gérard Ghazarian. De afgelopen jaren is Candid Group hard gegroeid, onder meer door overnames van de mediabureaus Stroom en M2Media. De groep verwacht volgend jaar door verdere samenwerkingen en overnames zelfs een hypergroei.

Gérard Ghazarian: “Eind dit jaar is de groep de op drie na grootste marcompartij in Nederland en over drie jaar zelfs de grootste. Candid Group wil Nederlandse merken op internationaal vlak bijstaan, maar niet dezelfde fouten maken als diverse beursgenoteerde reclamereuzen hebben gemaakt. Onze ambitie is niet om de grootste te zijn, wel de meest innovatieve, de meest efficiënte en de meest ondernemende.”

Door onder meer de Brexit is er volgens Ghazarian op marketinggebied ruimte voor een Nederlands netwerk dat op internationale schaal kan opereren en de concurrentie aankan met grote dominante partijen.

Ghazarian: "Nederlandse bedrijven als Heineken, Philips, Ahold of Unilever zijn over de hele wereld marktleider in hun branche. Ik heb me altijd afgevraagd waarom er nog geen Nederlandse marcom multinational bestaat. Een netwerk dat dit soort internationale merken op marketinggebied bijstaat. Internationale Nederlandse merken verdienen een vergelijkbare speler met dezelfde ambities. Omdat ze elkaar beter begrijpen, zodat ze gezamenlijk kunnen ondernemen.”

www.candidgroup.nl
www.stroom.com
www.m2media.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie