Carolien Vader schrijft het Content Playbook
12-03-2019 15:03:37 | Door: Katja Brokke | hits: 4687 | Tags:

Van een plan wordt alles beter. Dat geldt zeker voor het uitgeven van content. Of je nu werkt bij een krant, tijdschrift, online platform, blog of in contentmarketing. Hoe zorg je ervoor dat je als contentmaker consistente redactionele keuzes maakt?


De bladformule is een bekend begrip in de mediawereld, maar is hoognodig aan een crossmediale upgrade toe. Er mist in dit gefragmenteerde medialandschap een eenduidige aanpak op het gebied van strategie en redactievoering. Of het nu over magazines, online platforms, blogs of socialmediatijdlijnen gaat; veel redacties worstelen met het opstellen van werkbare plannen. Daarom schreef bladendokter Carolien Vader het Content Playbook, een praktische handleiding die je als lezer inzicht geeft in het veranderende medialandschap en handreikingen biedt om in tien stappen tot een contentstrategie en -formule voor alle kanalen te komen.

Content Playbook verschijnt 16 april 2019.

[Foto: Tessa Posthuma de Boer]

www.bladendokter.nl/content-playbook

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie