Carolien de Rooi van Sanoma naar adviesbedrijf Station10
08-11-2017 13:48:00 | Door: Katja Brokke | hits: 5215 | Tags:

Carolien de Rooi is gestart als senior crossmedia-adviseur bij Station10, het adviesbureau voor mediavraagstukken. Ze komt van Sanoma waar ze verantwoordelijk was voor crossmediale samenwerkingen met adverteerders. Daarvoor werkte ze bij Ogilvy Amsterdam waar ze klanten 360°-merkadvies gaf en bij Advance waar met crossmediale concepten als Je Echte Leeftijd en Stay or Go meer dan 3 miljoen consumenten werden gebonden.

De afgelopen 20 jaar heeft Carolien meer dan 80 merken geadviseerd waaronder Philips, Dove, ING, Jumbo en de Nederlandse Loterij. De laatste jaren was ze bij Sanoma verantwoordelijk voor de crossmediale samenwerkingen met de belangrijkste adverteerders.

De Rooi: "Bij Station10 ga ik mediaorganisaties adviseren op het gebied van crossmedia. Dit gaat zowel om crossmediale concepten voor consumenten en adverteerders en de efficiënte organisatie hiervan. Ik heb erg veel zin in deze uitdaging. Station10 is no-nonsense en pragmatisch, dat past echt bij mij."

Heiko Bleeker, partner bij Station10: "We zien duidelijke trends in de advertentiemarkt. Adverteerders hebben voor een deel van hun campagnes behoefte aan partnerships met mediabedrijven met crossmediale concepten. Dit groeit in de komende jaren. Wij willen daarom organisaties helpen dit optimaal te ontwikkelen en organiseren. Ik ben dan ook erg blij dat Carolien bij Station10 komt werken."

www.station10.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie