Carolien van ‘t Hek volgt Brego Keller op als CEO van UM Nederland, Yonne Prins managing partner
01-10-2019 15:03:13 | Door: Saskia van Weert | hits: 7101 | Tags:

De dagelijkse leiding van UM Nederland is per 1 oktober 2019 in handen gekomen van Carolien van ’t Hek (CEO) en Yvonne Prins (Managing Partner). Het duo neemt hiermee het stokje over van Brego Keller, die UM per 1 oktober heeft verlaten.

Onno Seelen, COO IPG Mediabrands: “De veranderende markt vraagt om meer ondernemerschap, flexibiliteit en daadkracht. Mede daarom is er gekozen voor een bredere managementlaag. Zowel Carolien als Yvonne kennen een lange historie binnen het vak en hebben zich ontwikkeld tot uiterst sterke en ervaren professionals. Door beide persoonlijkheden op het hoogste niveau te combineren creëren we een uniek en zeer complementair team. Kortom, optimale synergie in te zetten voor UM en al haar klanten.”

Carolien van ’t Hek: “Ik kijk er enorm naar uit om samen met Yvonne, UM de komende jaren verder te ontwikkelen. Vanuit onze Better Science, Better Art, Better Outcomes propositie, willen we onze klanten blijven uitdagen hun marketing & communicatieoplossingen kritisch te benaderen en continu te verbeteren. Door de verantwoordelijkheid voor de business te delen, creëren we meer focus en snelheid om UM verder te laten groeien.”

De focus van Carolien komt te liggen op commercie, operations en de overall eindverantwoordelijkheid. Yvonne zal de strategische visie, productontwikkeling en de mensen onder haar hoede nemen.

www.um.nl
www.ipgmediabrands.com

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie