Coca-Cola kiest Coopr
04-12-2017 11:10:26 | Door: Suzanne van der Meij | hits: 1961 | Tags:

Coca-Cola heeft Coopr na een bureaupitch geselecteerd als partner voor alle pr-activiteiten voor Coca-Cola in Nederland. Het bureau dat actief is op het snijvlak van public relations en contentmarketing, was het afgelopen jaar al bij diverse campagnes aan de slag voor het bedrijf. Coopr zal voor zowel Coca-Cola Nederland als Coca-Cola European Partners Nederland aan de slag gaan.

Kirsten van Zandwijk, Communications Manager van Coca-Cola Nederland: "We hebben niet alleen voor Coopr gekozen vanwege de goede resultaten van eerdere campagnes waarop we samenwerkten. Coopr heeft in de pitchfase een sterk plan gepresenteerd; creatief, impactvol maar ook reëel en met oog voor eventuele risico's. Dit Rotterdamse bureau hanteert een stijl en werkwijze die goed bij de cultuur van Coca-Cola past. We kijken dan ook uit naar een voortzetting en uitbreiding van de samenwerking."

Jos Govaart, directeur en medeoprichter van Coopr: "Wij vinden het gaaf om te mogen werken voor een van de meest aansprekende merken ter wereld. Daarnaast heeft het merk ook inhoudelijk interessante uitdagingen en voelen we een heel fijne klik met het team bij Coca-Cola."

www.cocacola.nl
www.coopr.nl


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie