Code D'Azur lanceert campagne ABN AMRO
17-10-2017 15:18:00 | Door: Katja Brokke | hits: 3652 | Tags:

In de campagne Spaarverslimmers activeert ABN AMRO mensen te ontdekken hoe zij meer uit hun spaargeld kunnen halen. Beleggen, aflossen, extra pensioen opbouwen, schenken of toch blijven sparen? De campagne start op tv. Op radio en online benoemen ze de voordelen van de afzonderlijke Spaarverslimmers.

Ook is er een interactieve online film gemaakt. Hiervoor werd een handgemaakte installatie gebouwd die spaardoelen en -dromen visualiseert. Omdat je als kijker in deze interactieve film invloed kunt uitoefenen op de route van het spaargeld, ontdekken kijkers welke spaarverslimmers het beste bij hun persoonlijke situatie passen.

www.nis5.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie