Commercieel partnership De Persgroep en Stage Entertainment
24-05-2017 13:40:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 9290 | Tags:

De Persgroep en Stage Entertainment Nederland sluiten een overeenkomst om te gaan samenwerken op gebied van ticketing, communicatie en een online video webserie. Vandaag tekenden Albert Verlinde, algemeen directeur en producent van Stage Entertainment Nederland, en Erik Roddenhof, CEO van de Persgroep Nederland, deze grote samenwerking.

Gemeenschappelijk doel is om grote groepen consumenten te enthousiasmeren en activeren op het gebied van musicals. Onderdeel van de samenwerking behelst lezersaanbiedingen voor de diverse Stage Entertainment musicals voor de doelgroep van de Persgroep. Met daarbij bijzondere aandacht voor de nieuwe musical “On Your Feet!” over het inspirerende levensverhaal van Gloria Estefan en haar man Emilio. Hierbij wordt er een online webserie ontwikkeld om Nederland in contact te laten komen met het feestelijke ‘Latin’ gevoel van deze musical.

Albert Verlinde, algemeen directeur en producent Stage Entertainment Nederland: “Wij trekken al langere tijd samen op met mediapartijen. Deze partnership gaat echter een stap verder en dieper. Wij zijn trots om zo onze bestaande en nieuwe bezoekers nog beter te prikkelen en informeren. De moderne mediawereld stelt ons in staat om nog slimmer te kijken naar creatieve mogelijkheden. Met deze samenwerking kunnen we veel elementen combineren”.

Erik Roddenhof, CEO de Persgroep Nederland: “In onze marktaanpak zien wij dat steeds meer partijen verder willen gaan dan standaard oplossingen. In deze afspraak met Stage Entertainment Nederland komen diverse elementen terug: advertising, branded content d.m.v. online video en een grote performance afspraak. Zo kunnen en willen wij relevanter zijn voor partners."

De Persgroep Nederland is uitgever van ADR nieuwsmedia (AD, PZC, BN DeStem, Brabants Dagblad, Eindhovens Dagblad, De Gelderlander, de Stentor en Tubantia), de Volkskrant, Trouw en Het Parool. De Persgroep is eigenaar van de radiozender Qmusic, zakelijk platform Synpact, online video platform MyChannels en diverse websites zoals Autotrack, Intermediair, Nationale Vacaturebank en Tweakers. De Persgroep Nederland is tevens uitgever van ruim 150 huis-aan-huiskranten. De merken van de Persgroep realiseren 9,9 miljoen contacten per dag.

www.depersgroep.nl


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie