ContentBeat en ConceptTijgers samen verder als ContentBeat
11-01-2018 11:49:59 | Door: Suzanne van der Meij | hits: 3235 | Tags:

Sinds 1 januari 2018 zijn contentmarketingstrategiebureau ContentBeat en conceptbureau ConceptTijgers samen onder de naam ContentBeat.
Door de expertises van beide bureaus samen te voegen, ontstaat er een contenmarketingbureau voor strategie, storytelling, trendvertaling, conceptontwikkeling en productieregie. 

Fred van Gelder, managing partner van ContentBeat: “Bij de oplevering van de strategie merkte ik dat het voor opdrachtgevers steeds weer een uitdaging is om de strategie door te vertalen naar concepten en uitvoering. Daar zocht ik een oplossing voor. Met Andrea en ConceptTijgers heb ik die gevonden."

Andrea Hollebeek, mede-eigenaar van ConceptTijgers: "Een succesvol concept kan niet zonder een goede strategie. Helaas ontbreekt het daar nogal eens aan. Samen zijn we in staat om een compleet en creatief verhaal voor de klant te ontwikkelen. We kunnen ze ook begeleiden bij de crossmediale productie."

In de aanpak van ContentBeat staan meten, data en agile werken centraal en dat is de basis voor resultaatgerichte content waar opdrachtgevers en hun klanten echt wat aan hebben.

Actuele klanten van ContentBeat zijn onder andere NS, ING, Boskalis en de Nationale Hoorstichting. ConceptTijgers heeft een portfolio met daarin onder andere jeugdzorg Amsterdam, Sligro, Superunie en Leen Bakker.

www.contentbeat.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie