DDB maakt campagne Volkswagen
13-01-2017 11:36:00 | Door: Max Vlugt | hits: 2959 | Tags:

Vandaag lanceert Volkswagen haar nieuwste campagne, bedacht door DDB & Tribal Amsterdam. Een campagne waarin we zien hoe een vastberaden hond de uitdaging aangaat om een plekje voorin de auto te bemachtigen.

In de film zien we een dagje uit van een gezin met hun trouwe viervoeter. Gedurende de dag zien we de hond oefenen om rechtop te zitten, net als een mens. En uiteindelijk met succes. Waarop de slotvraag in beeld verschijnt: Een nieuwe Volkswagen. Wie wil daar naar nou niet in zitten?’. Zeker met de laatste Passat modellen met 15% bijtelling.

Ivo Roefs, Co-CEO van DDB & Tribal Amsterdam: "Met deze reclame illustreren we op een typische Volkswagen-manier hoe iedereen, mens en dier, geniet van zijn Volkswagen."

De film zal vanaf 12 januari op TV en online te zien zijn. Daarnaast wordt er in lijn met de film een radiocommercial ingezet.

www.ddbgroup.nl
www.volkswagen.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie