David Lette marketingdirecteur Heineken Nederland
21-02-2017 10:01:00 | Door: Katja Brokke | hits: 4376 | Tags:

David Lette is per 20 maart marketingdirecteur van Heineken Nederland. Hij volgt Bram Westenbrink op, die zijn carrière voortzet als marketingdirecteur Heineken Brazilië.

Lette startte zijn carrière 14 jaar geleden bij Heineken in sales en marketing in Singapore en ging daarna bij Global Commerce bij Heineken International in Amsterdam aan de slag. Daarna werkte Lette een aantal jaren in Polen als marketingmanager om in 2012 bij Heineken UK te beginnen. Daar was hij verantwoordelijk voor merken als Heineken, Amstel, Affligem, Birra Moretti, Desperados, Red Stripe, Sol en Tiger.

Westenbrink is in zijn nieuwe rol verantwoordelijk voor het managen van de merkenportfolio met internationale merken als Heineken, Amstel, Sol, Dos Equis en Desperados en nationale merken als Kaiser en Bavaria.

www.heineken.com/nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie