De Bijenkorf lanceert campagne met Lois Cohen
07-03-2018 20:04:00 | Door: Max Vlugt | hits: 6248 | Tags:

De Bijenkorf introduceert haar nieuwe fashion campagne genaamd Straat Couture, gefotografeerd door talent Lois Cohen. Het huidige straatbeeld is diverder dan ooit en de ideeën stijlvoller, zelfverzekerder, brutaler en kleurrijker. 

Marjolijn Meynen, Directeur Marketing & Communicatie: "Met de nieuwe campagne Straat Couture willen we duidelijk maken dat alles kan, zo lang jij je goed voelt. Mode is niet langer van de goden in Parijs of Milaan, maar van iedereen die durft te kiezen​. Het grote aanbod van bestaande en nieuwe merken in de winkels en de webshop biedt klanten de mogelijkheid om te kiezen voor unieke combinaties. Zo varieert het aanbod van de sportieve Adicolor lijn van Adidas en de items van Ellesse tot mode en accessoires van Off-White en Gucci."

Een belangrijk en terugkerend element in het werk van de 26-jarige Lois Cohen is diversiteit. Voor Straat Couture fotografeerde Cohen personen met verschillende culturen, leeftijden en stijlen. Het is haar eerste campagne voor een groot warenhuis.

Cohen: "Tegenstellingen opzoeken zoals tijdens de shoot voor de Bijenkorf maken het werk voor mij een leuke uitdaging, iets waar ik altijd naar op zoek ben."

Samen met de Bijenkorf reisden de afgelopen weken Anna Nooshin, Noor de Groot, Yara Michels, Lizzy van der Ligt, Kay Nambiar en Giaro Giarratana naar de Fashion Weeks. Hier spraken zij onder andere met inkopers van de Bijenkorf en andere modeontwerpers over de invloed die Straat Couture heeft op mode en de trends die nu bij de Bijenkorf verkrijgbaar zijn. 

www.debijenkorf.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie