De Persgroep reikt recordaantal Effies uit
14-10-2015 19:06:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 3413 | Tags:

Tijdens de jaarlijkse Effie uitreiking heeft de Persgroep alvast een voorsprong genomen op volgend jaar en 500 gouden Effies voor 2016 uitgereikt. Op de Effies viel te lezen “Volgend jaar toch liever een echte Effie? Adverteer dan bij de Persgroep.”

Met deze door TBWA\NEBOKO bedachte actie, vraagt de Persgroep op een ludieke manier aandacht voor hun nieuwe portfolio, dat per 1 januari wordt uitgebreid met tal van regionale en lokale nieuwsmedia. En roept adverteerders op, die volgend jaar zelf op het podium willen staan, om voor de nieuwsmedia van de Persgroep te kiezen. 

Willem-Albert Bol: “Wij geloven heilig in de formule die leidt tot effectieve reclame: Aandacht x Bereik x Creatie x Dichterbij. Voor aandacht en bereik zijn adverteerders bij ons aan het juiste adres. En met onze nieuwe regionale en lokale nieuwsmedia komen adverteerders dichterbij dan ooit, letterlijk én figuurlijk. Voeg daar goede creatie aan toe en dan kan het eigenlijk niet anders dan dat zij volgend jaar met een echte Effie in hun handen staan.“

Alle winnaars zijn te bekijken op www.persgroep.nl/effie.


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie