De KPN ‘Alles-in-1 keer voor elkaar weken’ blinken je tegemoet
03-03-2017 10:24:00 | Door: Marianna Beets | hits: 4205 | Tags:

Met bestickerde Abri’s en blinkende Mupi’s brengt KPN haar campagne ‘Alles-in-1 Keer Voor Elkaar Weken’ extra onder de aandacht.

KPN zorgt tijdens de ‘Alles-in-1 Keer Voor Elkaar Weken’ voor een zorgeloze overstap naar een Alles-in-1-pakket. De telecomprovider brengt deze actie op straat groots onder de aandacht met diverse buitenreclame-specials, in samenwerking met JCDecaux.

De buitenreclame-exploitant creëerde hiervoor in Amsterdam, Groningen, Haarlem, Leiden en Utrecht maar liefst 25 glinsterende Mupi’s. Deze vrijstaande reclamedragers zijn voorzien van reflecterende pailletten, ook wel spangleys genoemd. Omdat deze spangleys bewegen en extra licht weerkaatsen, springt de boodschap van KPN nog meer in het oog.

KPN heeft tevens vier Abri’s volledig laten inpakken met opvallende Full Wrap-bestickering in Amsterdam (Koningsplein en Van Baerlestraat), Groningen (Grote Markt) en Utrecht (Potterstraat). Deze Buitenreclame-Specials lopen parallel aan een reguliere Abri-campagne en een campagne op het digitale Mupi-netwerk Métropole in Amsterdam, Rotterdam en Utrecht. 

De ‘Alles-in-1 Keer Voor Elkaar Weken’-Specials zijn het resultaat van een samenwerking tussen KPN, N=5, mediabureau Mindshare, Kinetic en JCDecaux.

www.jcdecaux.nl   
www.kpn.nl  
www.mindshare.nl  
www.nis5.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie