Digitaal advertentie account UNICEF naar MediaScience
29-02-2016 06:25:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 4085 | Tags:

UNICEF Nederland heeft besloten om het volledige digitale advertising account onder te brengen bij digitaal marketingbureau MediaScience. Tot op heden toe was het account ondergebracht bij mediabureau OMD. Er heeft voorafgaand geen pitch plaatsgevonden.

Afgelopen jaar ging UNICEF Nederland de samenwerking aan door het advertising deel van haar social account onder te brengen bij MediaScience. Vanwege de goede resultaten heeft UNICEF Nederland besloten om het volledige digitale advertising account onder te brengen.

Saskia Fagnotti, Media Coördinator UNICEF Nederland: ”Door de samenwerking met MediaScience hebben wij serieuze stappen gemaakt op het gebied van social afgelopen jaar. Door ons online account weer te bundelen bij 1 partij hopen we meer stappen te kunnen maken online. Tot nu toe heeft MediaScience zich bewezen als een resultaatgerichte en betrouwbare partner die verder denkt dan alleen digitaal.”

René Zeedijk, Managing Partner MediaScience: “We bedanken UNICEF Nederland voor het vertrouwen en kijken ernaar uit om het totale advertising plan naar een hoger niveau te tillen. Voor MediaScience een mooi begin van 2016 na reeds een succesvol 2015 te hebben afgesloten.”

Kinderrechtenorganisatie UNICEF werkt samen met overheden, lokale en internationale hulporganisaties en maatschappelijke organisaties om ervoor te zorgen dat de levensomstandigheden van kinderen wereldwijd verbeteren. Op 20 november 1989 hebben de lidstaten van de Verenigde Naties het Verdrag voor de Rechten van het kind aangenomen. UNICEF spreekt landen erop aan wanneer de rechten niet worden nageleefd. Dankzij de uitgebreide samenwerkingsverbanden en het mandaat van de VN zijn zij in staat om in een land miljoenen kinderen te bereiken.

MediaScience is een innovatief en creatief data gedreven marketingbureau met een specialisme in live marketing. Het bureau werd in 2011 opgericht door Boudewijn van Ewijk, René Zeedijk en Simon Aurik, die ervaring opdeden bij zowel nationale als internationale grote merken, bureaus en uitgevers. Door gebruik te maken van een slimme combinatie van data, media, creatie en technologieën bereikt MediaScience de doelgroep zeer gericht. Met het eigen productenlabel Vision biedt MediaScience volledig transparantie en realtime inzicht in lopende campagnes.

www.mediascience.nl
www.unicef.nl


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie