Dirk van den Bosch verlaat Publicis One Nederland
30-10-2017 08:49:00 | Door: Katja Brokke | hits: 2997 | Tags:

Dirk van Den Bosch verlaat Publicis One na tien jaar om zijn blik te verruimen. De afgelopen anderhalf jaar was Van den Bosch, samen met Cornelie Weller, CEO van Publicis One in Nederland. Daarnaast was hij ook Managing Director van DigitasLBi. Deze laatste functie is sinds 1 oktober overgenomen door Tom Bals.

In nauw overleg met Van den Bosch en Johan Parmentier zullen de managementtaken worden overgedragen aan Weller. Zij zal samen met CFO Astrid Furlan de volgende fase van Publicis One begeleiden. Dat betekent het verder uitbouwen van een breed integraal communicatie-aanbod met 12 labels onder één dak.

Parmentier: “We zijn Dirk dankbaar voor wat hij met het leadershipteam samen met Cornelie en Astrid in korte tijd heeft bereikt. Publicis One in Nederland telt nu bijna 400 specialisten op alle mogelijke communicatie expertises. Veel van onze opdrachtgevers maken al gebruik van de gecombineerde kracht van onze labels en ervaren in de praktijk dat we echt een connecting company zijn geworden. Met de verhuizing naar een gezamenlijk pand in het voorjaar van 2018 zal de onderlinge samenwerking verder in een stroomversnelling raken.”

Van den Bosch: “Ik ben Publicis enorm dankbaar voor alle kansen die ik de afgelopen tien jaar heb gekregen en ben enorm trots op alle prijzen die we gedurende die tijd hebben gewonnen. Ik ben blij dat ik hier een bijdrage aan heb kunnen leveren. Eerst als CEO van Lost Boys en na 2 fusies en 3 naamwijzigingen uiteindelijk als CEO van DigitasLBi. Bijna twee jaar heb ik gewerkt aan het integreren van alle bureaus van de Publicis Groupe in Nederland in Publicis One. Dat is nu afgerond en is het voor mij tijd geworden voor iets nieuws.”

www.publicisone.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie