Dorien Hoorens senior accountdirecteur Likefriends
14-05-2018 10:02:18 | Door: Katja Brokke | hits: 1888 | Tags:

Dorien Hoorens is gestart bij digital agency Likefriends. Zij zal daar als senior accountdirecteur verantwoordelijk zijn voor alle bestaande accounts en de verbreding op de (internationale) markt.

Hoorens werkte hiervoor bij onder andere Iris Worldwide en Isobar/Social Embassy voor merken als Shell, Maxi-Cosi en alle Unilevermerken. In samenwerking met Managing Director Anouk van Maanen is zij verantwoordelijk voor het uitbreiden van het huidige portfolio. Daarnaast is ze verantwoordelijk voor de bestaande accounts zoals Randstad, diverse Marriottlabels en Pepsico global merken.

Van Maanen: “Wij zijn enthousiast dat Dorien heeft besloten om ons te komen versterken. Met het toenemen van ons internationale klantportfolio, waar vaak meerdere labels onder vallen, komt haar expertise enorm goed van pas. Haar jarenlange ervaring kan meteen worden toegepast en zal onze dienstverlening naar een nog hoger niveau tillen. Dit sluit perfect aan bij onze ambities.”

Hoorens: “De klik met Anouk van Maanen en Stef de Jong was meteen aanwezig bij het eerste gesprek. De open mentaliteit, people first-benadering en de grote ambities zowel op nationaal als op internationaal gebied spraken mij meteen aan. De keuze was snel gemaakt.”

www.likefriends.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie