D-reizen start nieuwe multimediale vroegboekcampagne
16-11-2016 12:29:07 | Door: | hits: 4876 | Tags:

D-reizen start een nieuwe vroegboekcampagne. Met deze multimediacampagne onderstreept D-reizen haar rol als ontzorger en aanbieder van alle vakanties onder de zon. Met 3 tv- en 5 radiocommercials, online bannering, pre-rolls, social content en POS in de winkels brengt D-reizen een ode aan het ultieme vakantiegevoel: de totale ontspanning, het grote druk maken om niks.

D-reizen ondersteunt al 50 jaar vakantieminnend Nederland. Bij D-reizen kan de klant op één plek kiezen uit alle vroegboekbestemmingen onder de zon van vrijwel alle reisorganisaties. Daarnaast staat een Persoonlijke Reisadviseur klaar die helpt met alle vragen en keuzes.

Joeri Jansen, creative director Roorda Reclamebureau: “Zeker weten dat je de beste deal hebt en alles goed is geregeld, geeft vakantiegangers de ruimte tot onbezorgd genieten en eens uitgebreid te filosoferen over first world problems als de vraag of je nou echt de zee hoort in een schelp, of de rimpeltjes in je handen na het zwemmen ook weer weggaan of wat voor weer het nu in Nederland is.”

www.roorda.nl
www.d-reizen.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie