EasyJet kiest voor FCB Amsterdam
17-07-2017 15:02:00 | Door: Katja Brokke | hits: 2792 | Tags:

Luchtvaartmaatschappij easyJet heeft FCB Amsterdam gekozen als het bureau om het merk beter in de Nederlandse markt te positioneren. Zo is het bureau verantwoordelijk voor alle socialmedia- en digital activiteiten en ontwikkelt het bureau het tweede Nederlandse deel van de geïntegreerde Why not?-campagne. 

Amsterdam als thuishaven

Sinds de opening van de basis op Schiphol heeft easyJet een enorme groei doorgemaakt, zowel in het aantal bestemmingen als personeel: er werken inmiddels 300 Nederlandse piloten en cabinepersoneel vanuit Amsterdam. De communicatie voor komend jaar moet bijdragen aan het ondersteunen van deze groei.

William Vet, Country Director Nederland van easyJet: "EasyJet blijft groeien op Schiphol, we vervoeren dit jaar meer dan 6 miljoen passagiers naar 42 bestemmingen vanaf Amsterdam. Met FCB Amsterdam als partner hebben we er vertrouwen in dat we de vruchten van deze groei kunnen blijven plukken wat betreft de positie van ons merk in Nederland."

Jos Vis, CEO van FCB Amsterdam: "EasyJet wil de komende jaren significant groeien in Nederland. Zowel binnen de zakelijke als de leisure markt, wat betreft het aantal vluchten, bestemmingen en de bezettingsgraad. Maar ook als merk. Die groei en ambities passen helemaal bij die van FCB Amsterdam."