Eerste inzending Cross Media Awards 2019 door DAZN Group
28-02-2019 12:18:50 | Door: Saskia van Weert | hits: 4855 | Tags:

DAZN Group heeft haar campagne VZ FIFA 19 FRENZY ingezonden als case voor de Cross Media Awards 2019. Hierbij werden bekende influencers ingezet om twee doelgroepen te betrekken bij een eSportstoernooi.

Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt tijdens het Cross Media Congres. Dit jaar vindt de zevende editie plaats tijdens het Cross Media Diner in NH Collection Amsterdam Barbizon Palace: een geweldige avond met diner, netwerkborrel, feest en de beste cross media cases van Nederland.

De eerste case die is ingezonden komt van sportmediabedrijf DAZN Group. Zij bedachten een campagne waarbij social media werden ingezet voor exposure van de game FIFA 19 via onder meer Voetbalzone.nl. In dit artikel lees je alles over deze case, waarbij de doelgroep mannen tussen 18-25 jaar uiterst effectief werden bereikt door de inzet van influencers.

Case insturen

Heb jij gewerkt aan een geweldig project waarbij de crossmediale aanpak centraal stond? Stuur de case dan vandaag nog in via de site van de Cross Media Awards.

Alle ingezonden cases worden gepubliceerd op de websites van Nederlands MediaNetwerk of Marketing Report. Alle genomineerde en winnende cases worden gepubliceerd in het Cross Media Jaarboek. De voorzitter van de jury is Guido van Nispen, een al even veelzijdig als ervaren bestuurder en toezichthouder met een lange staat van dienst in media en cultuur.

 

Sponsors.
  • `
  • `
  • `
  • `
  • `
  • `
  • `
  • `
  • `
  • `
  • `
  • `
  • `

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie