Eigen Fabrikaat aan de slag voor Welkoop
28-06-2017 13:15:12 | Door: Katja Brokke | hits: 2152 | Tags:

Welkoop brengt de invulling van haar communicatie onder bij reclamebureau Eigen Fabrikaat. Eigen Fabrikaat is daarmee verantwoordelijk voor de 360° Welkoopcommunicatie. Deze stap heeft voor Welkoop te maken met eenduidigheid. Eén strategische, herkenbare lijn in alle communicatie, online en offline.

Johan van de Werken, formule- en marketingmanager van Welkoop: "Meer omnichannel, dat is onze focus. Wij werkten met verschillende bureaus voor online en offline, maar nu willen we de regie bij één partij leggen. Eigen Fabrikaat heeft alles in huis: strategisch advies, 360°-denken en het bewaken van de eenduidigheid in de uitstraling van onze communicatie."

Karina Buitenhuis, Managing Partner bij Eigen Fabrikaat: "We willen het merk Welkoop gaan voelen, gaan beleven. Klankborden en elkaar beter maken. Natuurlijk werken we graag op basis van jaarplannen en —kalenders, maar we kennen de grilligheid van de retailbranche. Dus zijn we ook ingesteld op snel schakelen en tactische aanpassingen op de korte termijn. Zo gaan we doordacht te werk om alle Welkoopcommunicatie te stroomlijnen en die vaste lijn te bewaken, ook bij ad hoc-communicatieuitingen."

www.eigenfabrikaat.nl