Elkeplek.nl start miljoenencampagne voor meer bekendheid
01-08-2017 10:48:18 | Door: Katja Brokke | hits: 2469 | Tags:

Elke Plek start een mediacampagne om het platform stevig in Nederland te positioneren. Over een periode van 3 jaar is een mediabudget beschikbaar van enkele miljoenen euro’s. Elkeplek.nl is een boekingsplatform dat plaats biedt aan ieder type recreatiebedrijf in Nederland.

Het bedrijf startte als marketingplatform voor en door de Nederlandse recreatiesector waarbij de ondernemers een gegarandeerd lage boekingsfee wordt geboden. Dit in tegenstelling tot de grote boekingssites die van de reactieondernemers vaak hoge boekingsfee vragen en onmogelijke voorwaarden stellen. In de overvolle markt van boekingssites is veel exposure noodzakelijk om bekendheid te krijgen bij de consument. Daarom is voor Elkeplek.nl de start van de campagne erg belangrijk.

Jeroen Wilhelm, mede-oprichter van Elkeplek.nl: “Nu Elkeplek.nl een campagne kan starten, gaat ons dat de exposure bieden die het platform nodig heeft om bij het grote publiek bekend te worden.” 

Co-financiering

Voor de financiering van de plannen verbonden aan deze campagne, is de huidige samenwerking met het MKB Fonds Drenthe uitgebreid. Zij hebben samen met ABN Amro ook een eerste financieringsronde voor Elkeplek.nl verzorgd.

www.elkeplek.nl

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie