Energize creëert internationale campagne voor samenwerking Ørgreen en Yuniku
15-03-2018 12:51:21 | Door: | hits: 2408 | Tags:

Voor de samenwerking tussen Yuniku en Ørgreen heeft Energize een visuele campagne met de merkbelofte Designed around you gecreëerd. De campagne is ontwikkeld voor opticiens en consumenten in EMEA. 

Yuniku, onderdeel van Hoya Vision Care, maakt het met 3D-printtechnologie mogelijk om visie-gecentreerde brillen te produceren. De monturen sluiten perfect aan op de vormen van jouw gezicht. Samen met het Deense merk Ørgreen heeft Yuniku een collectie van twaalf modellen gelanceerd. Energize ontwikkelde voor deze samenwerking de internationale campagne.

Het platform Yuniku berekent dankzij geavanceerde scansoftware de ideale positie van de glazen voor de ogen. Bij perfect zicht hoort echter ook een perfect montuur. Yuniku is daarom een samenwerking aangegaan met het Deense brillenmerk Ørgreen. Dit Scandinavische merk staat bekend om zijn designfilosofie met minimalistische lijnen. Gezamenlijk lanceren ze de collectie Ørgreen + Yuniku: twaalf modellen die op maat worden gemaakt voor ieder gezicht. 

Roberto Pantaleoni, Head of EMEA Trade Marketing bij Hoya: "Personalisatie is de grootste trend voor brildragers. Normaal gesproken is het montuur het startpunt, wat de pasvorm en de nauwkeurigheid van het zicht kan beperken. In deze samenwerking gaan we een stap verder en wordt het mogelijk elk montuur te designen naar het gezicht van iedere klant. Tailor made op z'n best."

Designed for you

Energize ontwikkelde voor Ørgreen + Yuniku de visuele campagne met de merkbelofte Designed around you. De verschillende dimensies in het beeld geven de scan- en 3D-printtechnologie weer. Iedere bril uit de Ørgreen + Yuniku-collectie past enkel en alleen bij die specifieke brildrager, zijn gelaat en lifestyle. One of a kindbrillen, speciaal ontworpen voor jou. Want wie wil normaal zijn als je ook uniek kunt zijn?

Robin Pas, creatief directeur bij Energize: "Voor de campagne was het belangrijk om de sterke kanten van beide merken naar voren te brengen: het technische aspect van Yuniku en het minimalistische design van Ørgreen. En dat op een voor de consument begrijpelijke manier. Want eerlijk is eerlijk: eye-centric-vision is een vrij complext verhaal."
 
Credits
Verantwoordelijk bij klant: Roberto Pantaleoni (Hoya), Giordano Capuano (Ørgreen) | Bureau: Energize | Fotografie: Alek Bruessing | Beeldbewerking: Rutger Luijs (Luminous)

www.energize.nl
www.hoyavision.com
www.hoyavision.com/yuniku
www.ørgreen.dk


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie