Energize ontwikkelt campagne BLG Wonen
02-05-2017 12:39:00 | Door: Katja Brokke | hits: 2209 | Tags:

Je hoort het steeds meer om je heen: mensen met tijdelijke contracten, die freelancen of zzp-er zijn. Velen denken dat zij geen huis kunnen kopen omdat ze geen vast arbeidscontract hebben, maar vaak is er wél veel mogelijk, mits hypotheekverstrekkers zien wat je in huis hebt. Om dat te communiceren lanceert BLG Wonen een campagne (radio, tv, out-of-home, online- en display advertising) die zich richt op mensen zonder vast contract.

Op www.blgwonen.nl/hypotheekzondervastcontract kunnen ze terecht voor specifieke informatie die bij hun situatie past. Ook delen klanten hun ervaringen met BLG Wonen en wordt er in infomercials uitgelegd wat de voorwaarden zijn. Via tv- en radiocommercials, online advertising, social media en digital-out-of-home laat BLG Wonen de hypotheekmogelijkheden voor mensen zonder vast contract zien.

Robin Pas, creatief directeur van Energize: "Met een volledig geïntegreerde campagne laat BLG Wonen zien flexwerkers serieus te nemen. Daarmee bewijzen zij verder te gaan waar andere hypotheekverstrekkers stoppen."

Credits:
Opdrachtgever: BLG Wonen  | Verantwoordelijk bij klant: Vanessa Flink, Frédérique Schutte, Esther de Koning, Georgette Lageman-Ledegang | Bureau: Energize

www.energize.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie