Epidemie ontwikkelt eerste campagne voor Franx, dochteronderneming ABN AMRO
08-05-2018 09:35:36 | Door: Katja Brokke | hits: 3998 | Tags:

ABN AMRO lanceert een eerste marketingcampagne voor fintech Franx, het digitale platform voor valutatransacties en internationaal betalingsverkeer. Centraal staat de gedachte dat het ook anders kan: Let’s be Franx, dat kan toch veel beter. De fintech zal te horen zijn op de radio, te zien zijn op billboards in het land en online via gifjes de aandacht trekken.

Franx biedt ondernemers de mogelijkheid om vanaf één multi-valutarekening in 26 valuta’s internationale betalingen te doen en daarbij zelf het valuta risico af te dekken. Eén IBAN-rekening en één digitaal platform voor vreemdevalutatransacties en -betalingen waarbij de MKB-ondernemer zelf aan de knoppen zit.

Hatim Chebti, algemeen directeur van Franx: “Prioriteit voor de komende 100 dagen is om verder te groeien en het platform uit te breiden op - onder andere - basis van klantfeedback.”

Credits:
Marketingmanager Franx: Kim de Vries | Creatie & strategie: epidemie | Regie: Henk Loorbach | Productiemaatschappij: New Ams | Muziek: Sauvage Sound | Digital media: Storm Digital | Offline media: Mediacom

www.franx.com
www.epidemie.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie