Even bellen met... Patrick van Hooy, CEO Value Zipper
20-12-2017 12:06:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 4940 | Tags:

Patrick van Hooy staat met zijn Value Zipper op nummer 1 van het Adformatie Kerstrapport als de meest gewaardeerde media-exploitant van 2017.

Patrick gefeliciteerd! Vorig jaar op 7, nu op 1…

Vorig jaar waren we al verrast en apetrots om tussen alle grote media-exploitanten zevende te zijn. En dit jaar winnen we zelfs; hét beste waarderingscijfer van adverteerders en mediabureaus. Een ongekend succes voor ons pas drie en half jaar jaar jonge bedrijf. 

Waarom denk je zelf dat Value Zipper de beste is?

Deze prijs gaat over de waardering van onze klanten. Datgene waarvoor we het doen. We willen écht helpen en meedenken. We doen er dan ook alles aan om waarde toe te voegen en persoonlijke relaties aan te gaan. We willen voor adverteerders één loket zijn met allemaal bijzondere mogelijkheden. Deze combinatie wordt kennelijk gewaardeerd.  

 Wat voor jaar heb je gehad met Value Zipper?

Het was een ontzettend goed jaar voor ons. Deze prijs is daar een prachtige afsluiting van! We hebben diverse nieuwe mogelijkheden aan ons portfolio toegevoegd met de titels van Veen Media en Golf.nl en we wisten onze positie in een aantal markten zoals food, travel en 50+ te versterken. Maar het belangrijkste: ook onze omzet is flink gegroeid. In totaal 50 procent meer dan in 2016, waarbij we voor al onze uitgevers gepresteerd hebben. Zeker als je bedenkt dat nog altijd het merendeel van onze business print is, is dit een knap resultaat.

Deze week gaat de film Huisvrouwen Bestaan Niet in premiere. Value Zipper verzorgde de branded content. Een primeur. Vertel alles!

Ook dit is iets nieuws in ons portfolio. Wij vertegenwoordigen Nederlandse bioscoopfilms en zoeken daarvoor partnerships met merken. Het gaat dan om een branded content samenwerking waarbij het merk zo natuurlijk mogelijk in de film verweven wordt. Daarnaast proberen we de samenwerking volledig uit te nutten met allerlei soorten joint promotions. De film komt deze week uit en de voortekenen zijn goed, dit kan wel eens dé kerstfilm van het jaar worden! Lees meer over branded content in film hier.

Wat gaat Value Zipper doen in 2018?

We knallen lekker door! Op zeer korte termijn maken we een aantal nieuwe titels bekend. Ook gaan we meer doen met online video, komen er meerdere films aan én voegen we evenementen toe. Maar eerst genieten we nog even van dit enorme succes. Donderdag hebben we het kerstdiner met het team en dan gaan we het even uitgebreid vieren! 

Eerrder dit jaar deden we een interview met Patrick van Hooy voor Nederlands MediaNetwerk TV
Dat interview staat hier

 

 

www.valuezipper.nl



Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie