Exterion Media daagt reclamebureaus uit om deel te nemen aan Just DOOH it
09-08-2016 09:08:00 | Door: Dewi Smeenk | hits: 6864 | Tags:

Exterion Media heeft ruim 25 van de beste reclamebureaus van Nederland uitgedaagd om deel te nemen aan een nieuw project, genaamd 'Just DOOH it', waarbij DOOH verwijst naar Digital Out-of-Home. Doel van het project is om de kracht van digitale buitenreclame te laten zien en de mogelijkheden van dit medium optimaal te benutten. Reclamebureaus J. Walter Thompson en Brand New Telly Industries trapten het project af. Met creatieve Full Motion video’s voor adverteerders Robijn, ING en Auping werd er afgelopen zaterdag ingehaakt op een tweetal thema’s: de wereldberoemde Gay Pride en de Olympische Spelen. Het project loopt nog tot begin 2017.

Meer dan 25 reclamebureaus werden gevraagd om creatieve Full Motion video’s in te zenden die inspelen op verschillende thema’s verspreid over de rest van het jaar, met als eerste thema’s de wereldberoemde Gay Pride en de Olympische Spelen. Reclamebureau J. Walter Thompson haakte afgelopen zaterdag dan ook creatief in op de Gay Pride met een campagne voor Robijn en Brand New Telly Industries deed dit voor ING. Daarnaast ontwikkelde Brand New Telly Industries ook een concept voor Auping om mee in te haken op de Olympische Spelen, die de creatieve afdeling van Exterion Media vervolgens digitaliseerde. De ingezonden video’s, waarvan de compilatie hieronder te zien is, werden op het gehele digitale netwerk van Exterion Media (ruim 500 schermen) uitgezonden. Aankomende thema’s zijn de start van het studentenjaar op 5 september en Prinsjesdag op 20 september.

www.exterionmedia.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie