FCB en Mastercard voorzien Amsterdam Open Air van onbetaalbare stunts
08-06-2018 09:58:00 | Door: Marianna Beets | hits: 5096 | Tags:

Er is een revolutie gaande in festivalland. Munten horen binnenkort tot het verleden en contactloos betalen wordt de nieuwe norm. Mastercard vervult een voortrekkersrol hierin en maakte in samenwerking met ID&T van Amsterdam Open Air één van de eerste festivals zonder cash en munten. Om dat te vieren organiseerde FCB Amsterdam namens Mastercard 'onbetaalbare activaties' op het festivalterrein.

Claim: Als je nooit meer in de rij hoeft te staan voor munten, dan houd je meer tijd over om van het festival te genieten. Zo verbetert Mastercard je festivalervaring. Maar daar stopte het niet. Onder het credo 'Live the priceless side of music' verbeterde Mastercard ook op andere fronten de belevenis. Mastercard-houders hadden een eigen fastlane, werden verrast met festivaltegoed, kregen een verblijfsupgrade en meer.

FCB Amsterdam is verantwoordelijk voor strategie en concept. De productie van de diverse content werd samen met Fast Forward Film gedaan.


Credits

Opdrachtgever: Mastercard | Verantwoordelijk bij klant: Marene Arnold | Bureau: FCB Amsterdam |Concept: Viet Ta Trong en Wouter Kampman | Chief Creative Officer: Massimo van der Plas | Account: Fabienne Molleman | Producer: Malin Nilsson | Productie: Fast.Forward.Film | Regisseur: Thomas Melgers | Cameraman: Rico Franse |Editors: Bas van Schellen en Eduard Grob | Fotograaf: Jelle Draper | Event organisatie: BAAS Amsterdam | Social Media: Isobar Netherlands

www.fcb-amsterdam.nl  
www.yourmastercard.nl

www.amsterdamopenair.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie