FCB Amsterdam introduceert nieuwe digitale dienst KPMG om kennis te delen
04-07-2017 07:56:33 | Door: Arjen Westra | hits: 2191 | Tags:

FCB Amsterdam campagne voor introductie nieuwe digitale dienst KPMG

KPMG introduceert Smart Tech Solutions: een nieuwe digitale dienst waardoor meer bedrijven gebruik kunnen maken van de collectieve kennis van KPMG. FCB Amsterdam heeft eerst de nieuwe dienst in Nederland gepositioneerd en vervolgens een campagne ontwikkeld waar de digitale revolutie die KPMG nastreeft met Smart Tech Solutions centraal staat.

Smart Tech Solutions bestaat uit slimme softwareoplossingen waarmee bedrijven 24/7 inzicht krijgen in prestaties en automatisering van werkprocessen op het gebied van groei, prestaties, risicomanagement en regulering.

FCBAmsterdamCampagneKPMG
 
CCO FCB Amsterdam, Massimo van der Plas:“De democratisering van de dienstverlening door KPMG hebben we vertaald naar een revolutionaire beeldtaal. Een revolutie, maar dan in corporate-land. Die opvallende revolutionaire beeldtaal staat het komende jaar centraal in de campagne rond Smart Tech Solutions en wordt uitgerold in online, Print, OOH en owned media.”

Credits
Klant: KPMG | Verantwoordelijk bij klant: Anna Commandeur, Richard Wagenmakers, Daniel Horn | Bureau: FCB Amsterdam | Creatie: Wouter Kampman, Massimo van der Plas, Rolf Bais | Strategie: Micky Geesink | Account: Tulsi Kok, Jos Vis | Illustrator: Eelco van den Berg (ArtBox)

www.fcb-amsterdam.nl
www.kpmg.nl


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie