FCB Amsterdam maakt NIVEA-campagne Keep Your Head Up
08-02-2018 14:13:49 | Door: Katja Brokke | hits: 2926 | Tags:

Om vrouwen bewust te maken van hun houding, lanceert NIVEA een nieuwe campagne: Keep Your Head Up. Als je rechter staat, voel je je ook beter in je vel.

De aanmoediging van vrouwen begint met de film Keep Your Head Up. Een film waarin krachtige vrouwen worden geportretteerd, die het effect van hun houding laten zien. Vanuit deze film activeert de campagne vrouwen constant met het mantra: kin omhoog, borst vooruit, kijk de wereld in de ogen en laat de wereld maar naar jou kijken. Met een online campagne wordt dit mantra verder verdiept, elk middel in de campagne moedigt vrouwen aan en geeft hen ook direct concrete tips.

FCB Amsterdam is verantwoordelijk voor de strategie, het concept en, samen met NewAms en regisseur Jacobien van Hellemond, voor de productie van de campagne.

Credits:
Klant: NIVEA (Beiersdorf) | Verantwoordelijk bij klant: Nikki Seelen, Marieke Felix, Sophie Plender-Janse, Ivo Wesemann | Bureau: FCB Amsterdam  | Concept: Viet Ta Trong, Rolf Bais | ECD: Massimo van der Plas | Strategie: Viet Ta Trong, Rolf Bais | Account: Benno van der Helm, Netteke Bak | Productiebedrijf: New Amsterdam Film Company | Director: Jacobien van Hellemond | D.O.P: Douwe Hennink | Edit: Amber Hooijmans | Grading: Remi Lindenhovius | Productie: Laura Hannewijk | Post-productie: Hectic | Mediabureau: MEC

www.fcb-amsterdam.nl
www.nivea.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie