Fisherman’s Friend neemt afscheid van Sterk spul, hè?
23-01-2018 12:47:00 | Door: Katja Brokke | hits: 5439 | Tags:

Sterk spul, hè? Wie kent de reclames van Fisherman’s Friend van de afgelopen jaren niet? Na 25 jaar vond Concorp, verantwoordelijk voor de marketing van verschillende snoepmerken waaronder Fisherman’s Friend, het tijd voor een rebranding. Het Eindhovense Megawatt gaat aan de slag met de herpositionering van het bekende mintje om op die manier een (nieuwe) jongere doelgroep aan te spreken. Reclamebureau Megawatt Advertising wist met haar pitch de juiste snaar te raken.



Megawatt Advertising werkt aan de ontwikkeling van een brede campagne die wordt afgetrapt met een nieuwe commercial voor tv en online.

Simon Coolen, mede-eigenaar en creatief directeur van Megawatt: "Met het nieuwe campagnethema FF doorbijten gaan we Fisherman's Friend neerzetten als mintsnoepje voor doorzetters. Verder zal Fisherman’s Friend in de loop van het jaar met het nieuwe thema als sponsor van de StrongManRun en op social media te zien zijn."

Concorp is een gerespecteerde speler in de nationale en internationale zoetwarenmarkt. Merken als Autodrop, Fisherman’s Friend, Ricola, Skittles en Heksehyl zitten in hun portefeuille.

www.superchargeyourbrand.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie