Fma begeleidt mediapitch L’Oréal
14-12-2017 09:03:00 | Door: Katja Brokke | hits: 3967 | Tags:

L’Oréal lanceert een pitch voor zijn media-activiteiten in de Benelux. Het huidige mediabureau in beide markten is Zenith. De begeleiding van het proces is na een korte pitch tussen fma, Accenture en Ebiquity toegewezen aan fma.

François Simon, Chief Marketing Officer van L’Oréal Belgilux en Casper van der Waal, mediamanager van L’Oréal Nederlan: “Naast het feit dat fma zowel in België als Nederland uit voormalig mediabureau CFO’s bestaat, hebben ze vooral met hun aanpak voor digitale media het verschil gemaakt. We kijken er ontzettend naar uit om samen met hen dit belangrijke proces voor L’Oréal te doorlopen.”

De uitkomst van de pitch wordt medio 2018 verwacht.

www.fmanederland.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie