FremantleMedia Netherlands integreert Tiny Riot, Arthur Clement weg
13-12-2017 11:34:35 | Door: Katja Brokke | hits: 18308 | Tags:

Besloten is om alle digitale activiteiten volledig te integreren met de core business van FremantleMedia Netherlands, te weten het ontwikkelen en produceren van videocontent voor alle platformen.

Medio 2013 startte FremantleMedia Netherlands, onder leiding van Arthur Clement, met het opzetten van een digitaal contentlabel. Dat resulteerde in digital format agency Tiny Riot. In korte tijd bloeide er een zelfstandig label op. Tiny Riot voert opdrachten uit voor merken als Olvarit, Ministerie van Defensie, Gall & Gall, Praxis, Vriendenloterij, Ziggo, Allerhande, BankGiro Loterij en verschillende digitale formats voor de MCN van RTL. Tevens zijn IP-merken gelanceerd, waaronder Continuum (online boyband) en het YouTubekanaal Kleintjes.

Voor de klanten en medewerkers van Tiny Riot verandert er weinig, met dien verstande dat FremantleMedia Netherlands gaat werken vanuit één creatieve afdeling waarbinnen het Tiny Riot-label en het Blue Circle-label beide vertegenwoordigd zijn. De projecten en aanspreekpunten blijven over het algemeen ongewijzigd. Echter zal er niet langer gewerkt worden onder het label Tiny Riot, maar onder het algemene label FremantleMedia Netherlands.

De integratie wordt begeleid door Clement.

Georgette Schlick, CEO van FremantleMedia Netherlands: “Feitelijk is het de kroon op het werk van Arthur. Door zijn energie en doorzettingsvermogen zijn onze digitale activiteiten nu wat ze zijn. De missie van Arthur is hiermee geslaagd en afgerond. Daar ben ik hem heel dankbaar voor.”

Clement neemt per 1 maart 2018 afscheid van FremantleMedia Netherlands.

Onder FremantleMedia Netherlands vallen Blue Circle, No Pictures Please en Fiction Valley.

www.fremantlemedia.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie