G+J Media onder één dak met Hearst Netherlands
28-12-2017 09:01:00 | Door: Katja Brokke | hits: 4911 | Tags:

Hearst Netherlands heeft het belang in G+J Media Nederland definitief en volledig overgenomen. Naast de huidige titels van Hearst Netherlands ELLE, Cosmopolitan, Harper’s BAZAAR, Esquire, Quote, Men’s & Women’s Health kan de uitgever de titels Vogue, JAN, Glamour, Quest, National Geographic, Designer Vintage en G+J’s Custom Content tak aan haar portfolio toevoegen.

Het managementteam ziet er als volgt uit: 

      - Luc van Os, CEO 

      - Erik de Bruin, CFO 

      - Marscha Krouwel, Publishing Group Director Women Brands 

      - Remy Kluizenaar, Publishing Group Director Men / Popular Science Brands 

      - Rachel Gómez, Commercial Director 

      - Remmert Bolderman, CTO

Het bedrijf zal op termijn verhuizen naar één vestiging in of om Amsterdam en voert per direct de naam Hearst Netherlands.

www.hearst.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie