Glamour start fashion YouTube-serie met influencer Stephanie Broek
09-01-2017 21:50:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 3558 | Tags:

Glamour lanceert een eigen YouTube-serie met influencer Stephanie Broek. Vanaf nu kan iedereen de modejournalist van Glamour op de voet volgen via het YouTube kanaal van Glamour Nederland. Iedere woensdag komt Stephanie met een nieuwe vlog waarin zij een kijkje geeft in haar spannende leven als modejournalist.

In haar vlogs neemt Stephanie je mee naar modeshows, presentaties van nieuwe collecties en heeft ze interviews met ontwerpers, bloggers en streetstyle-sterren. Daarnaast laat ze natuurlijk zien wat ze zelf draagt. Stephanie: “Toen ik als student journalistiek fantaseerde over een carrière in de mode, waren tijdschriften mijn enige toegangspoort naar deze droomwereld. Ik vind het te gek dat technologie ons nu in staat stelt om lezers door middel van vlogs letterlijk mee te kunnen nemen naar Fashion Weeks, interviews en hen een kijkje te geven achter de schermen bij shoots.”

Eerder dit jaar lanceerde Glamour al haar eigen tv-kanaal: Glamour Beauty TV. Via de app en website Glamour Beauty TV kijk je 24/7 naar interactieve, shoppable en user generated videocontent over beauty. Samen met deze nieuwe YouTubeserie en al haar andere platformen zoals de Glamour Concept Store is Glamour waar haar doelgroep is en maakt het magazine het onbereikbare bereikbaar.

Hoofdredacteur Anke de Jong over de nieuwe serie: “Ik ben superblij en trots dat we nu ook een eigen vlog-serie hebben op modegebied. En wie kan dat nu beter dan onze eigen it-girl Stephanie Broek.”

Glamour verschijnt elf keer per jaar en wordt uitgegeven door G+J Media.

www.glamour.nl
www.genjmedia.nl


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie