Google Data Studio 360 accreditatie naar Oogst
14-12-2016 14:59:00 | Door: Ton Boom | hits: 3100 | Tags:

Google Partner Oogst krijgt ook het Google Data Studio 360 resellerschap toegewezen. Dat is de uitkomst na een accreditatieronde door Google. Data Studio 360 is het nieuwste premium datavisualisatie onderdeel uit de Google Analytics 360 Suite.

Hiermee kunnen bedrijven hun data aantrekkelijk en interactief visualiseren in dashboards. Oogst ondersteunt 360 Suite onderdelen als Data Studio en Analytics Premium 360 met een Service Level Agreement die continuïteit ondersteunt.

Het Google 360 onderdeel Data Studio integreert en visualiseert data van alle Google Analytics 360 Suite. Door middel van dataconnectors kunnen verschillende typen en bronnen van data worden samengevoegd en gecombineerd in interactieve dashboards.

Het delen van informatie en het sturen op KPI’s binnen organisaties wordt hiermee zeer eenvoudig gemaakt. Oogst biedt als Data Studio 360 reseller toegevoegde waarde op gebied van implementatie, advies, training, support en ontwikkeling van dashboards.  

Nico Maessen (oprichter en managing partner Oogst ‎): “We zijn blij dat we nu ook Data Studio 360 als reseller kunnen aanbieden aan onze klanten. We zijn direct aan de slag gegaan met dit nieuwe onderdeel en de resultaten zijn spectaculair, zowel in doorlooptijd van de projecten als de waarde en inhoud van de dashboards. De visuele rapportages bieden een krachtige aanvulling op bestaande rapportages voor het aansturen van online (en offline) marketingkanalen.”

Over Oogst

Oogst is een online marketingbureau in Amsterdam en helpt al meer dan tien jaar online ambities waar te maken met innovatieve online marketing en data management. Inmiddels is Oogst uitgegroeid tot voorloper op het gebied van digitale marketing en specialist in elk online kanaal; search, social, display en email.

Onderdeel van Oxyma

Sinds april 2016 maakt Oogst deel uit van de Oxyma Groep. Oxyma is sinds 2000 expert in het creëren van klantinzicht, het managen van klantprocessen en het uitvoeren van 1-op-1 klantinteracties via online en offline kanalen. Naast Oogst en Oxyma zelf maken ook mobile agency aFrogleap en Social creatief- en strategiebureau Your Social deel uit van de groep. Een unieke combinatie van complementaire expertises waarmee we gezamenlijk een groot deel van de customer journey beheersen.

www.oogstonline.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie