HAK bonen in stazak gekozen tot Product van het Jaar
10-03-2017 09:47:00 | Door: Arjen Westra | hits: 2329 | Tags:

HAK nam de felbegeerde consumentenprijs donderdag 9 maart in ontvangst tijdens een feestelijke ceremonie in het Kasteel Haarzuilens nabij Utrecht

Jaarlijks dingen nieuwe productintroducties in food, non food, verzorging en huishoudelijke producten mee naar het Gekozen Product van het Jaar.

Na beoordeling door een vakjury kiezen 5000 consumenten producten op aantrekkelijkheid, innovatie en koopintentie.

De winnende producten mogen een jaar lang het welbekende rode logo gebruiken op verpakkingen en in communicatie.

HAK is blij met deze belangrijke consumentenprijs. En dat nog geen half jaar na de introductie van de nieuwste productvarianten.

Nicole Freid, directeur marketing en innovatie van HAK: “Dit is een belangrijk erkenning. Consumenten waarderen onze bonen in stazak en weten ze ook nog eens te vinden in het schap van de winkel. Kortom, het is opnieuw een uitnodiging om door te gaan met het introduceren van innovatieve oplossingen om het eten van bonen nog lekkerder en gemakkelijker te maken.”

HAK voert ter ondersteuning al ruim twee jaar campagne om het eten van bonen in Nederland weer op de kaart te zetten. Die inspanningen zijn niet zonder resultaat: HAK zag zijn verkoop van peulvruchten in 2016 met 16% stijgen. Bonen passen perfect in de hedendaagse trend van plantaardig eten en HAK wil binnen deze ontwikkeling een sleutelrol vervullen door te blijven innoveren in de bonencategorie. Zo trekken de bonen in stazak nieuwe kopers: moderne, jonge eters die op zoek zijn naar gezonde, pure producten die gemakkelijk te bereiden zijn.

www.hak.nl






Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie