Happn kiest voor FinchFactor
07-12-2017 09:27:51 | Door: Max Vlugt | hits: 1853 | Tags:

Mobiele dating-app Happn heeft reputatiemanagementbureau FinchFactor aangesteld als pr-partner voor de Nederlandse markt. FinchFactor is verantwoordelijk voor het ontwikkelen en implementeren van een lokale pr-strategie om de merkbekendheid te vergroten en de marktpositie te versterken.

FinchFactor zal nauw samenwerken met het Franse hoofdkantoor en een geïntegreerd communicatieplan uitrollen gericht op het bouwen van relaties met de Nederlandse media, influencers en partners.  

Happn lanceerde in 2014 als de eerste dating-app die real-time geolocatie gebruikt om mensen aan elkaar te koppelen. Sindsdien is happn in Nederland volledig organisch gegroeid met meer dan 670.000 gebruikers. De app heeft momenteel 40 miljoen gebruikers wereldwijd en is actief in 50 grote steden verspreid over 40 landen. 

Claire Certain, Head of Trends & Communications bij happn: "Gebaseerd op het succes van de app tot nu toe, zien we veel groeipotentieel in de Nederlandse markt. We willen de unieke propositie van happn graag verder op de kaart zetten. FinchFactor’s internationale mindset gecombineerd met hun kennis van de lokale markt maakt hen voor ons de juiste strategische partner."

Stefanie van Rootselaar, Managing Director Europe bij FinchFactor: "Happn is een industrie-disruptor die iets nieuws toevoegt aan het huidige aanbod binnen de online datingmarkt. Een innovatief merk gericht op verandering, dat industrienormen uitdaagt, maakt happn de perfecte partner voor FinchFactor. We kijken uit naar de samenwerking."

De nieuwe account-win komt voort uit een periode van groei voor het in Amsterdam gevestigde bureau, dat naast een kantoor in Londen, onlangs kantoren in New York en Los Angeles opende. 

www.finchfactor.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie