Hearst Netherlands lanceert flexibel magazine-abonnement MyMagazines
10-03-2017 23:17:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 3103 | Tags:

Hearst Netherlands lanceert MyMagazines, het eerste flexibele magazine-abonnement. Hiermee speelt de crossmediale uitgever in op de trend dat consumenten hun aankopen steeds vaker online doen en op de groeiende behoefte aan flexibiliteit, service en gemak. 

Via MyMagazines.nl kies je voor jouw favoriete magazine. Na betaling via iDEAL wordt het magazine binnen twee werkdagen gratis bij je thuisbezorgd. Bovendien kun je het blad direct online lezen. Je betaalt per losse editie en het abonnement kan op elk moment gepauzeerd of gestopt worden. Daarnaast kun je makkelijk wisselen van magazine.

Alle magazines van Hearst zijn beschikbaar op MyMagazines, te weten: ELLE, ELLE Eten, ELLE Decoration, Harper’s BAZAAR, Cosmopolitan, Women’s Health, Men’s Health, Quote, Esquire en FiscAlert.

Hearst Netherlands, gevestigd aan het Koningsplein in Amsterdam, geeft de merken ELLE, ELLE Eten, ELLE Decoration, Harper's BAZAAR, Cosmopolitan, Women's Health, Men's Health, Quote, Esquire en FiscAlert uit, die op de markt worden gebracht via mobiel, desktop en print. Hearst Netherlands bereikt online 5 miljoen unieke vrouwelijke bezoekers en meer dan 1 miljoen unieke mannelijke bezoekers per maand met de verschillende domeinen. Daarmee is Hearst Netherlands de leidende partij op het gebied van selectief online bereik aan de bovenzijde van de markt.

www.mymagazines.nl


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie