Heimat maakt Sorry-campagne voor Hornbach
20-07-2017 14:24:00 | Door: Katja Brokke | hits: 3479 | Tags:

Hornbach Nederland zegt in zijn nieuwe campagne sorry. De komende maanden verschijnen op tv drie commercials waarin veel te volle auto’s de oorzaak zijn van irritante situaties op de weg en in de wijk. We zien een boze groep wielrenners, een oudere man die zijn balkonplantjes probeert te redden en buurtbewoners die hun oren beschermen tegen het geluid van een piepende bumper die over de grond sleept.

Maarten Post, marketingmanager bij Hornbach. “Die spotjes zijn lekker over the top, natuurlijk. De boodschap kan maar duidelijk zijn, toch? We bieden onze oprechte excuses aan voor alle ongemakken die mensen door de fanatieke klusser moeten doorstaan, maar je vindt bij Hornbach wel altijd wat je zoekt. Welk zeldzaam schroefje je ook nodig hebt, bij ons is-ie op voorraad. En daar zijn we trots op!”

www.heimat-berlin.com
www.hornbach.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie