Herstructurering bij Publicis One
25-07-2018 11:37:00 | Door: Katja Brokke | hits: 7499 | Tags:

Publicis One organiseert zich in België en Nederland steeds nadrukkelijker rond grensoverschrijdende accounts. Deze krachtenbundeling leidt tot meer samenwerking tussen de tien labels en tussen de Belgische en Nederlandse landenvestiging.

Als gevolg van deze voortgaande integratie komt de financiële aansturing van de Belgische en Nederlandse organisatie onder leiding van één CFO te staan: Nicolas Godard. De huidige CFO voor Publicis One Nederland, Astrid Furlan blijft tot 1 september 2018 in dienst om een goede overdracht en integratie te waarborgen. De dagelijkse leiding van Publicis One in Nederland blijft in handen van CEO Cornelie Weller.

Ook de Belgische en Nederlandse organisaties van digitaal marketingbureau Digitas komen onder een éénkoppige leiding te staan: Jean Philip Desager. Hij volgt in Nederland per direct Tom Bals op als Managing Director. Onder leiding van Desager zal Digitas zich binnen de Benelux verder ontwikkelen en positioneren als The Connected Marketing Agency.

Johan Parmentier, CEO van Publicis One Benelux: “Door deze krachtenbundeling zal Publicis One haar klanten in de Belgische en Nederlandse markt nog slagvaardiger van dienst zijn. Dit vraagt om één gestroomlijnde organisatie. We zijn verheugd dat deze nieuwe strategie haar vruchten al zo snel afwerpt. Klanten erkennen en omarmen haar, zo blijkt ons. Met groot vertrouwen kijken we naar de toekomst.”

www.publicisone.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie