Het PR Bureau ontwikkelt campagne Bar-le-Duc
25-01-2018 14:11:47 | Door: Katja Brokke | hits: 2629 | Tags:

Bar-le-Duc lanceert een campagne waarin haar duurzame flessen centraal staan: de enige fles in Nederland die gemaakt is van 100 procent gerecyclede plastic flessen. De campagne Het meest transparante water is ontwikkeld door Het PR Bureau vanuit een earned-gedreven gedachte. In de 360-graden campagne – waarin naast een commercial ook plek is voor een influencercampagne, een confrontatievideo, een online- en een social campagne – staat bewustwording centraal.

De campagne trapt af met een geanimeerde tv-commercial waarin een vrouw te zien is die in alledaagse situaties wordt geconfronteerd met de hoeveelheid flessen mineraalwater die mensen gemiddeld drinken in een jaar. Na de tv-commercial volgt een online confrontatievideo, waarin een dergelijke situatie in real-life wordt nagebootst.

Credits:
Verantwoordelijk bij de klant: Paula Gijsen, Senior Brand Manager United Soft Drinks | Bureau: Het PR Bureau | Creatie: Stephan Gonnissen en Sikko Gerkema | Account en productie: Toon van Loock en Lilian van Diest | Illustratie en animatie TVC: Mr. Feaver / Shop Around | Productie online video: Sir Render | Regisseur online video: Klaas Kleiterp

www.hetprbureau.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie